top of page

HUOM! Liikuntaeduilla ostetut lahjakortit/ tuotteet voimassa vain sen kauden jonka aikana ne on ostettu. Niitä ei voi siirtää seuraavalle kaudelle.

Voit maksaa tietyillä liikuntaeduilla myös etänä liikuntaetu-sovelluksilla.
Tällä hetkellä mahdollista:

- ePassi, MyEdenred, Smartum Pay

Etämaksamisessa täytyy vaadittava saldo olla sovelluksen käytettävissä (esim. kampanjatuotteet), lahjakorttiostoissa summa vapaa.
Osamaksut ja liikuntaseteli/-kortti maksut vain lipputoimistolle aukioloaikoina.
HUOM! ePassilla voit lisätä saldoa tililtäsi OmaRaha-osiossa.

Ohje etämaksamiseen ed. mainituilla sovelluksilla:

- AVAA SOVELLUS, varmista että olet "liikunta"-eduissa.

- HAE toimipaikaksi Vihti Ski Center (MyEdenred: Vihti Ski)

- SYÖTÄ summa ja JATKA

- VAHVISTA/MAKSA (jossain kaksi kumpikin tehtävä)

OTA KUVAKAAPPAUS/ KUVA kuittiosiosta ja

LÄHETÄ:

petri.munck@vihtiski.fi

Ennen kautta ostetut tuotteet:

Saat vahvistusmeilin jossa ilmoitetaan, että tuote kirjattu nimelläsi lipunmyynnin listalle. Kausikortti ladataan asiakkaan Keycardille lipputoimistolla, kun kausi on alkanut.

Kauden aikana:

Tuote on heti noudettavissa lipputoimistolta 3-4 arkipäivän kuluessa, kun kuittikuva on lähetetty. Myös sovelluksesta näytetty maksutapahtuma/kuitti riittää lipputoimistolla lunastukseen, kunhan kuva kuitista lähetetty aiemmin.

Liikuntaetu in English
Sport benefit gift cards/ products are valid only that season they are bought. You can't use you them during the next season.

You can make a remote payment with certain sport/exercise benefit apps. The apps that can be used:
ePassi, MyEdenred, Smartum Pay

There must be a full amount (if certain product) to make a remote payment. 
Part payments and paying with vouchers can be only done at the ticket office during the opening hours.
Attention! You can input extra-saldo with ePassi.

 

This is how you complete a payment with the apps:

- OPEN THE APP

- SEARCH Vihti Ski Center (MyEdenred: Vihti Ski)

- INPUT the price/amount and CONTINUE

- CONFIRM/PAY (some apps require both)

TAKE A SCREENSHOT/ PICTURE of the receipt section and 

SEND it to:

petri.munck@vihtiski.fi

We'll confirm as your payment/product is added to the ticket offices list. It normally takes 3-4 business days.  The season ticket will be uploaded to customers Keycard at the ticket office as the season has started. 

bottom of page